آ

  • آرام‌سازی حالت مقایسه اثربخشی درمان‌های فعال‌سازی رفتاری و آرام‌سازی حالت بر باورهای هسته‌ای ضداجتماعی و حل مسئله اجتماعی نوجوانان پسر با اضطراب اجتماعی بالا [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 77-92]

  • آسیب جنسی تأثیر نگرش به آسیب جنسی بر آسیب جنسی در محیط کار: نقش میانجی‌گری قصد آسیب جنسی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 29-44]

  • آموزش شناختی رفتاری مبتنی بر تعلل مقایسه اثربخشی آموزش شناختی رفتاری مبتنی بر تعلل و مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی بر اهمال کاری دانش آموزان دارای والد معتاد مقطع متوسطه دوم [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 77-90]

  • آموزش کیفیت زندگی در مدرسه اثربخشی بسته‌ی آموزشی کیفیت‌زندگی در مدرسه برکمک‌طلبی و رضایت‌تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 93-107]

  • آموزش وب محور بررسی رابطه بین سواد رسانه ای و اطلاعاتی معلمان و نگرش آنها به آموزش وب محور با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دوران کرونا [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 15-28]

  • آموزشی تدوین بسته جامع آموزش شهروندی بر اساس ابعاد نوین این پدیده: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-18]

ا

  • ابعاد نوین تدوین بسته جامع آموزش شهروندی بر اساس ابعاد نوین این پدیده: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-18]

  • ابعاد هویتی تحلیل نیمرخ نهفته ابعاد هویتی و ارتباط آن با رضایت از زندگی دانشجویان کارشناسی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-14]

  • اجتماعی سازی هیجانی بررسی نقش توانمندی‌های منش والدین در تبیین اجتماعی سازی هیجانی با توجه به نقش میانجی‌گری نظم‌بخشی هیجان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 45-60]

  • اختلال اضطراب اجتماعی فراتحلیل اثربخشی مداخلات مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 57-76]

  • ارزش های خانواده فراتحلیل تاثیر میزان و نوع استفاده از فضای مجازی بر هویت و ارزش های خانواده [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 47-60]

  • استرس هیجان های منفی، ترس از در حاشیه ماندن و قربانی قلدری سایبری: یک مدل معادلات ساختاری برای نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 91-101]

  • اضطراب پیش‌بینی تصمیم‌گیری اخلاقی کادر‌‌‌‌‌‌ د‌‌رمان در شرایط غیرقطعی بر اساس مواجهه با مرگ، احتمال ابتلا و رضایت شغلی: نقش میانجی‌گری اضطراب [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 1-14]

  • اضطراب هیجان های منفی، ترس از در حاشیه ماندن و قربانی قلدری سایبری: یک مدل معادلات ساختاری برای نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 91-101]

  • اضطراب تدوین مدل علی گرایش به تقلب در امتحان بر اساس باورهای غیرمنطقی و خودکنترلی با میانجی‌گری اضطراب [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 33-46]

  • اضطراب اجتماعی مقایسه اثربخشی درمان‌های فعال‌سازی رفتاری و آرام‌سازی حالت بر باورهای هسته‌ای ضداجتماعی و حل مسئله اجتماعی نوجوانان پسر با اضطراب اجتماعی بالا [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 77-92]

  • افسردگی هیجان های منفی، ترس از در حاشیه ماندن و قربانی قلدری سایبری: یک مدل معادلات ساختاری برای نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 91-101]

  • انعطاف پذیری روان‌شناختی فراتحلیل اثربخشی مداخلات مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 57-76]

  • اهمال کاری مقایسه اثربخشی آموزش شناختی رفتاری مبتنی بر تعلل و مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی بر اهمال کاری دانش آموزان دارای والد معتاد مقطع متوسطه دوم [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 77-90]

ب

  • باورهای غیرمنطقی تدوین مدل علی گرایش به تقلب در امتحان بر اساس باورهای غیرمنطقی و خودکنترلی با میانجی‌گری اضطراب [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 33-46]

  • باورهای غیرمنطقی مقایسه عملکرد خانواده، حمایت اجتماعی و باورهای غیرمنطقی در معتادان متجاهر تحت درمان اجباری و معتادان خودمعرف به مراکز درمانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 85-98]

  • باورهای هسته‌ای مقایسه اثربخشی درمان‌های فعال‌سازی رفتاری و آرام‌سازی حالت بر باورهای هسته‌ای ضداجتماعی و حل مسئله اجتماعی نوجوانان پسر با اضطراب اجتماعی بالا [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 77-92]

  • باورهای هوشی نقش میانجی باورهای هوشی در رابطه بین شایستگی های هیجانی-اجتماعی و درماندگی آموخته شده در دانش آموزان ابتدایی شهرستان ساری در سال تحصیلی 1401-1402 [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 99-11]

  • بخشش پیش‌بینی رضایت زناشویی بر مبنای برون‌گرایی، همدلی زناشویی و بخشش زناشویی در زنان متأهل [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 61-74]

  • برون‌گرایی پیش‌بینی رضایت زناشویی بر مبنای برون‌گرایی، همدلی زناشویی و بخشش زناشویی در زنان متأهل [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 61-74]

  • بهزیستی اجتماعی نقش تعدیلگری مدت سکونت در رابطه دلبستگی مکان با سلامت روانی و بهزیستی اجتماعی در زنان ساکن شهر تهران [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 43-56]

  • بهزیستی ذهنی الگوی ساختاری شایستگی اجتماعی و بهزیستی ذهنی بر اساس سرمایه‌های روان‌شناختی با نقش میانجی رضایت از زندگی در دختران و زنان جوان سرپل ذهاب [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 31-42]

  • بی‌تفاوتی اخلاقی پیش‌بینی پرخاشگری سایبری بر اساس همدلی، بی‌تفاوتی اخلاقی و نشخوار خشم در نوجوانان [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 15-30]

پ

  • پذیرش و تعهد فراتحلیل اثربخشی مداخلات مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 57-76]

  • پرخاشگری نقش واسطه‌ای پرخاشگری در ارتباط بین خودشیفتگی و جامعه‌پسندی: مدلی واریانس محور [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 31-52]

  • پرخاشگری سایبری پیش‌بینی پرخاشگری سایبری بر اساس همدلی، بی‌تفاوتی اخلاقی و نشخوار خشم در نوجوانان [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 15-30]

  • پیشرفت تحصیلی بررسی رابطه بین سواد رسانه ای و اطلاعاتی معلمان و نگرش آنها به آموزش وب محور با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دوران کرونا [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 15-28]

  • پیوندجویی با طبیعت ساخت آزﻣﻮن ﻧﺮم‌اﻓﺰاری ﺗﺪاﻋﯽ ﻧﺎآﺷﮑﺎر ﭘﯿﻮﻧﺪﺟﻮﯾﯽ ﺑﺎ ﻃﺒﯿﻌﺖ و ﭘﯿﺶﺑﯿﻨﯽ آن ﺑﺎ دﻟﺒﺴﺘﮕﯽ ﻣﮑﺎن و ﻫﻮﯾﺖ ﻣﺤﯿﻄﯽ در داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 61-77]

ت

  • تدوین بسته تدوین بسته جامع آموزش شهروندی بر اساس ابعاد نوین این پدیده: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-18]

  • ترس از در حاشیه ماندن هیجان های منفی، ترس از در حاشیه ماندن و قربانی قلدری سایبری: یک مدل معادلات ساختاری برای نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 91-101]

  • تروماهای اوایل کودکی تدوین مدل ساختاری خودشیفتگی بر اساس تروماهای اوایل زندگی، عملکرد خانواده و شیوه‌های فرزندپروری ادراک شده مادر با میانجیگری دشواری تنظیم هیجان و کمال گرایی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 93-109]

  • تصمیم‌گیری اخلاقی غیرقطعی پیش‌بینی تصمیم‌گیری اخلاقی کادر‌‌‌‌‌‌ د‌‌رمان در شرایط غیرقطعی بر اساس مواجهه با مرگ، احتمال ابتلا و رضایت شغلی: نقش میانجی‌گری اضطراب [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 1-14]

  • تعادل بین کار و زندگی پیش‌بینی تعادل بین کار و زندگی شاغلین بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و رجحان شغلی با نقش میانجی هوش معنوی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 53-68]

  • تقلب تدوین مدل علی گرایش به تقلب در امتحان بر اساس باورهای غیرمنطقی و خودکنترلی با میانجی‌گری اضطراب [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 33-46]

  • تنظیم هیجان بررسی نقش توانمندی‌های منش والدین در تبیین اجتماعی سازی هیجانی با توجه به نقش میانجی‌گری نظم‌بخشی هیجان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 45-60]

  • توانمندی‌های منش والدین بررسی نقش توانمندی‌های منش والدین در تبیین اجتماعی سازی هیجانی با توجه به نقش میانجی‌گری نظم‌بخشی هیجان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 45-60]

ج

  • جامعه‌پسندی نقش واسطه‌ای پرخاشگری در ارتباط بین خودشیفتگی و جامعه‌پسندی: مدلی واریانس محور [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 31-52]

  • جنس مکمل بررسی چالش‌های پسران نوجوان در روابط عاطفی آنلاین از راه دور [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-12]

ح

  • حل مسئله مقایسه اثربخشی درمان‌های فعال‌سازی رفتاری و آرام‌سازی حالت بر باورهای هسته‌ای ضداجتماعی و حل مسئله اجتماعی نوجوانان پسر با اضطراب اجتماعی بالا [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 77-92]

  • حل مسئله اجتماعی بررسی اثربخشی آموزش درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش، مدل (ناظر، کاشف و مشاور-ارزش‌ها) بر شایستگی اجتماعی-هیجانی و حل‌مسئله ‌اجتماعی نوجوانان دارای رفتار پرخطر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 75-92]

  • حمایت اجتماعی مقایسه عملکرد خانواده، حمایت اجتماعی و باورهای غیرمنطقی در معتادان متجاهر تحت درمان اجباری و معتادان خودمعرف به مراکز درمانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 85-98]

  • حمایت‌اجتماعی ادراک‌شده پیش‌بینی تعادل بین کار و زندگی شاغلین بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و رجحان شغلی با نقش میانجی هوش معنوی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 53-68]

خ

  • خانواده فراتحلیل تاثیر میزان و نوع استفاده از فضای مجازی بر هویت و ارزش های خانواده [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 47-60]

  • خودشیفتگی تدوین مدل ساختاری خودشیفتگی بر اساس تروماهای اوایل زندگی، عملکرد خانواده و شیوه‌های فرزندپروری ادراک شده مادر با میانجیگری دشواری تنظیم هیجان و کمال گرایی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 93-109]

  • خودشیفتگی نقش واسطه‌ای پرخاشگری در ارتباط بین خودشیفتگی و جامعه‌پسندی: مدلی واریانس محور [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 31-52]

  • خودکنترلی تدوین مدل علی گرایش به تقلب در امتحان بر اساس باورهای غیرمنطقی و خودکنترلی با میانجی‌گری اضطراب [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 33-46]

د

  • دانش آموزان اثربخشی بسته‌ی آموزشی کیفیت‌زندگی در مدرسه برکمک‌طلبی و رضایت‌تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 93-107]

  • دانش آموزان نقش میانجی باورهای هوشی در رابطه بین شایستگی های هیجانی-اجتماعی و درماندگی آموخته شده در دانش آموزان ابتدایی شهرستان ساری در سال تحصیلی 1401-1402 [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 99-11]

  • دانشجویان کارشناسی تحلیل نیمرخ نهفته ابعاد هویتی و ارتباط آن با رضایت از زندگی دانشجویان کارشناسی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-14]

  • دختران جوان الگوی ساختاری شایستگی اجتماعی و بهزیستی ذهنی بر اساس سرمایه‌های روان‌شناختی با نقش میانجی رضایت از زندگی در دختران و زنان جوان سرپل ذهاب [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 31-42]

  • درماندگی آموخته شده نقش میانجی باورهای هوشی در رابطه بین شایستگی های هیجانی-اجتماعی و درماندگی آموخته شده در دانش آموزان ابتدایی شهرستان ساری در سال تحصیلی 1401-1402 [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 99-11]

  • دلبستگی به مکان تبیین رابطه صفات شخصیت و رفتارهای حفاظت از محیط‌زیست با نقش واسطه‌ای دلبستگی به مکان [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 19-32]

  • دلبستگی مکان ساخت آزﻣﻮن ﻧﺮم‌اﻓﺰاری ﺗﺪاﻋﯽ ﻧﺎآﺷﮑﺎر ﭘﯿﻮﻧﺪﺟﻮﯾﯽ ﺑﺎ ﻃﺒﯿﻌﺖ و ﭘﯿﺶﺑﯿﻨﯽ آن ﺑﺎ دﻟﺒﺴﺘﮕﯽ ﻣﮑﺎن و ﻫﻮﯾﺖ ﻣﺤﯿﻄﯽ در داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 61-77]

  • دلبستگی مکان نقش تعدیلگری مدت سکونت در رابطه دلبستگی مکان با سلامت روانی و بهزیستی اجتماعی در زنان ساکن شهر تهران [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 43-56]

ر

  • رجحان‌شغلی پیش‌بینی تعادل بین کار و زندگی شاغلین بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و رجحان شغلی با نقش میانجی هوش معنوی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 53-68]

  • رضایت از زندگی تحلیل نیمرخ نهفته ابعاد هویتی و ارتباط آن با رضایت از زندگی دانشجویان کارشناسی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-14]

  • رضایت از زندگی الگوی ساختاری شایستگی اجتماعی و بهزیستی ذهنی بر اساس سرمایه‌های روان‌شناختی با نقش میانجی رضایت از زندگی در دختران و زنان جوان سرپل ذهاب [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 31-42]

  • رضایت تحصیلی اثربخشی بسته‌ی آموزشی کیفیت‌زندگی در مدرسه برکمک‌طلبی و رضایت‌تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 93-107]

  • رضایت زناشویی پیش‌بینی رضایت زناشویی بر مبنای برون‌گرایی، همدلی زناشویی و بخشش زناشویی در زنان متأهل [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 61-74]

  • رفتار‌های اجتنابی فراتحلیل اثربخشی مداخلات مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب اجتماعی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 57-76]

  • رفتارهای حفاظت از محیط‌زیست تبیین رابطه صفات شخصیت و رفتارهای حفاظت از محیط‌زیست با نقش واسطه‌ای دلبستگی به مکان [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 19-32]

  • روابط از راه دور بررسی چالش‌های پسران نوجوان در روابط عاطفی آنلاین از راه دور [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-12]

  • روابط عاطفی آنلاین بررسی چالش‌های پسران نوجوان در روابط عاطفی آنلاین از راه دور [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-12]

ز

  • زنان متأهل پیش‌بینی رضایت زناشویی بر مبنای برون‌گرایی، همدلی زناشویی و بخشش زناشویی در زنان متأهل [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 61-74]

س

  • سرمایه‌های روان‌شناختی الگوی ساختاری شایستگی اجتماعی و بهزیستی ذهنی بر اساس سرمایه‌های روان‌شناختی با نقش میانجی رضایت از زندگی در دختران و زنان جوان سرپل ذهاب [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 31-42]

  • سلامت روانی نقش تعدیلگری مدت سکونت در رابطه دلبستگی مکان با سلامت روانی و بهزیستی اجتماعی در زنان ساکن شهر تهران [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 43-56]

  • سواد اطلاعاتی بررسی رابطه بین سواد رسانه ای و اطلاعاتی معلمان و نگرش آنها به آموزش وب محور با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دوران کرونا [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 15-28]

  • سواد رسانه‌ای بررسی رابطه بین سواد رسانه ای و اطلاعاتی معلمان و نگرش آنها به آموزش وب محور با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دوران کرونا [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 15-28]

ش

  • شایستگی اجتماعی الگوی ساختاری شایستگی اجتماعی و بهزیستی ذهنی بر اساس سرمایه‌های روان‌شناختی با نقش میانجی رضایت از زندگی در دختران و زنان جوان سرپل ذهاب [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 31-42]

  • شایستگی های هیجانی-اجتماعی نقش میانجی باورهای هوشی در رابطه بین شایستگی های هیجانی-اجتماعی و درماندگی آموخته شده در دانش آموزان ابتدایی شهرستان ساری در سال تحصیلی 1401-1402 [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 99-11]

  • شایستگی هیجانی- اجتماعی بررسی اثربخشی آموزش درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش، مدل (ناظر، کاشف و مشاور-ارزش‌ها) بر شایستگی اجتماعی-هیجانی و حل‌مسئله ‌اجتماعی نوجوانان دارای رفتار پرخطر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 75-92]

  • شهروندی تدوین بسته جامع آموزش شهروندی بر اساس ابعاد نوین این پدیده: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 1-18]

  • شیوه‌های برخورد با هیجانات منفی کودکان (‏CCNES) بررسی نقش توانمندی‌های منش والدین در تبیین اجتماعی سازی هیجانی با توجه به نقش میانجی‌گری نظم‌بخشی هیجان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 45-60]

  • شیوه‎های فرزندپروری تدوین مدل ساختاری خودشیفتگی بر اساس تروماهای اوایل زندگی، عملکرد خانواده و شیوه‌های فرزندپروری ادراک شده مادر با میانجیگری دشواری تنظیم هیجان و کمال گرایی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 93-109]

ص

  • صفات شخصیت تبیین رابطه صفات شخصیت و رفتارهای حفاظت از محیط‌زیست با نقش واسطه‌ای دلبستگی به مکان [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 19-32]

ع

  • عدم التزام اخلاقی طراحی و آزمون مدل علّی رابطه بین هویت اخلاقی و قلدری با میانجی گری عدم التزام اخلاقی در نوجوانان ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 13-30]

  • عملکرد خانواده مقایسه عملکرد خانواده، حمایت اجتماعی و باورهای غیرمنطقی در معتادان متجاهر تحت درمان اجباری و معتادان خودمعرف به مراکز درمانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 85-98]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل تاثیر میزان و نوع استفاده از فضای مجازی بر هویت و ارزش های خانواده [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 47-60]

  • فضای مجازی فراتحلیل تاثیر میزان و نوع استفاده از فضای مجازی بر هویت و ارزش های خانواده [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 47-60]

  • فعال‌سازی رفتاری مقایسه اثربخشی درمان‌های فعال‌سازی رفتاری و آرام‌سازی حالت بر باورهای هسته‌ای ضداجتماعی و حل مسئله اجتماعی نوجوانان پسر با اضطراب اجتماعی بالا [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 77-92]

ق

  • قربانی قلدری سایبری هیجان های منفی، ترس از در حاشیه ماندن و قربانی قلدری سایبری: یک مدل معادلات ساختاری برای نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 91-101]

  • قصد آسیب جنسی تأثیر نگرش به آسیب جنسی بر آسیب جنسی در محیط کار: نقش میانجی‌گری قصد آسیب جنسی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 29-44]

  • قلدری طراحی و آزمون مدل علّی رابطه بین هویت اخلاقی و قلدری با میانجی گری عدم التزام اخلاقی در نوجوانان ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 13-30]

ک

  • کادر بهداشت و درمان پیش‌بینی تصمیم‌گیری اخلاقی کادر‌‌‌‌‌‌ د‌‌رمان در شرایط غیرقطعی بر اساس مواجهه با مرگ، احتمال ابتلا و رضایت شغلی: نقش میانجی‌گری اضطراب [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 1-14]

  • کاشف و مشاور-ارزشها) بررسی اثربخشی آموزش درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش، مدل (ناظر، کاشف و مشاور-ارزش‌ها) بر شایستگی اجتماعی-هیجانی و حل‌مسئله ‌اجتماعی نوجوانان دارای رفتار پرخطر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 75-92]

  • کمال گرایی و تنظیم هیجان تدوین مدل ساختاری خودشیفتگی بر اساس تروماهای اوایل زندگی، عملکرد خانواده و شیوه‌های فرزندپروری ادراک شده مادر با میانجیگری دشواری تنظیم هیجان و کمال گرایی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 93-109]

  • کمک‌طلبی اثربخشی بسته‌ی آموزشی کیفیت‌زندگی در مدرسه برکمک‌طلبی و رضایت‌تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 93-107]

  • کووید-19 پیش‌بینی تصمیم‌گیری اخلاقی کادر‌‌‌‌‌‌ د‌‌رمان در شرایط غیرقطعی بر اساس مواجهه با مرگ، احتمال ابتلا و رضایت شغلی: نقش میانجی‌گری اضطراب [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 1-14]

م

  • مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی مقایسه اثربخشی آموزش شناختی رفتاری مبتنی بر تعلل و مداخله چند بعدی انگیزشی شناختی بر اهمال کاری دانش آموزان دارای والد معتاد مقطع متوسطه دوم [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 77-90]

  • مدل (ناظر بررسی اثربخشی آموزش درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش، مدل (ناظر، کاشف و مشاور-ارزش‌ها) بر شایستگی اجتماعی-هیجانی و حل‌مسئله ‌اجتماعی نوجوانان دارای رفتار پرخطر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 75-92]

  • معتادان خودمعرف مقایسه عملکرد خانواده، حمایت اجتماعی و باورهای غیرمنطقی در معتادان متجاهر تحت درمان اجباری و معتادان خودمعرف به مراکز درمانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 85-98]

  • معتادان متجاهر مقایسه عملکرد خانواده، حمایت اجتماعی و باورهای غیرمنطقی در معتادان متجاهر تحت درمان اجباری و معتادان خودمعرف به مراکز درمانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 85-98]

  • مواجهه با مرگ پیش‌بینی تصمیم‌گیری اخلاقی کادر‌‌‌‌‌‌ د‌‌رمان در شرایط غیرقطعی بر اساس مواجهه با مرگ، احتمال ابتلا و رضایت شغلی: نقش میانجی‌گری اضطراب [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 1-14]

ن

  • نشخوار خشم پیش‌بینی پرخاشگری سایبری بر اساس همدلی، بی‌تفاوتی اخلاقی و نشخوار خشم در نوجوانان [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 15-30]

  • نگرش به آسیب جنسی تأثیر نگرش به آسیب جنسی بر آسیب جنسی در محیط کار: نقش میانجی‌گری قصد آسیب جنسی [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 29-44]

  • نوجوان بررسی اثربخشی آموزش درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش، مدل (ناظر، کاشف و مشاور-ارزش‌ها) بر شایستگی اجتماعی-هیجانی و حل‌مسئله ‌اجتماعی نوجوانان دارای رفتار پرخطر [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 75-92]

  • نوجوانان طراحی و آزمون مدل علّی رابطه بین هویت اخلاقی و قلدری با میانجی گری عدم التزام اخلاقی در نوجوانان ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 13-30]

  • نوجوانان پسر بررسی چالش‌های پسران نوجوان در روابط عاطفی آنلاین از راه دور [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 1-12]

ه

  • همدلی پیش‌بینی پرخاشگری سایبری بر اساس همدلی، بی‌تفاوتی اخلاقی و نشخوار خشم در نوجوانان [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 15-30]

  • همدلی پیش‌بینی رضایت زناشویی بر مبنای برون‌گرایی، همدلی زناشویی و بخشش زناشویی در زنان متأهل [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 61-74]

  • هوش‌معنوی پیش‌بینی تعادل بین کار و زندگی شاغلین بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و رجحان شغلی با نقش میانجی هوش معنوی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 53-68]

  • هویت تحلیل نیمرخ نهفته ابعاد هویتی و ارتباط آن با رضایت از زندگی دانشجویان کارشناسی [دوره 13، شماره 50، 1402، صفحه 1-14]

  • هویت فراتحلیل تاثیر میزان و نوع استفاده از فضای مجازی بر هویت و ارزش های خانواده [دوره 13، شماره 51، 1402، صفحه 47-60]

  • هویت اخلاقی طراحی و آزمون مدل علّی رابطه بین هویت اخلاقی و قلدری با میانجی گری عدم التزام اخلاقی در نوجوانان ایرانی [دوره 13، شماره 52، 1402، صفحه 13-30]

  • هویت محیطی ساخت آزﻣﻮن ﻧﺮم‌اﻓﺰاری ﺗﺪاﻋﯽ ﻧﺎآﺷﮑﺎر ﭘﯿﻮﻧﺪﺟﻮﯾﯽ ﺑﺎ ﻃﺒﯿﻌﺖ و ﭘﯿﺶﺑﯿﻨﯽ آن ﺑﺎ دﻟﺒﺴﺘﮕﯽ ﻣﮑﺎن و ﻫﻮﯾﺖ ﻣﺤﯿﻄﯽ در داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 61-77]

  • هیجان های منفی هیجان های منفی، ترس از در حاشیه ماندن و قربانی قلدری سایبری: یک مدل معادلات ساختاری برای نوجوانان [دوره 13، شماره 49، 1402، صفحه 91-101]